مطالب مفید

ترکیبات شکلات اسنیکرز ، علت اصلی محبوبیت این شکلات

ترکیبات شکلات اسنیکرز

یکی از شناخته شده ترین و آشناترین شکلات های این روز ها اسنیکرز است. اسنیکرز از سال ۱۹۳۰ تولید شده و افراد زیادی را شیفته خود کرده است. دانستن ترکیبات شکلات اسنیکرز برای این افراد مهم شده است. این شکلات ها که تولید شرکت شکلات سازی مارس هستند انواع مختلفی دارند. در ادامه با ترکیبات شکلات اسنیکرز، انواع آن، ارزش غذایی شکلات و… آشنا خواهیم شد.

 

تاریخچه شکلات اسنیکرز

اگر شما یکی از طرفداران شکلات اسنیکرز هستید علاوه بر دانستن ترکیبات شکلات اسنیکرز، تاریخچه این شکلات می تواند حتما برای شما جالب باشد. همانطور که گفته شد، اسنیکرز از سال ۱۹۳۰ معرفی شد و به افتخار اسب مورد علاقه خانواده مارس که تولید کننده این شکلات بودند، اسنیکرز نامگذاری شد و پس از آن، ترکیبات شکلات اسنیکرز مورد توجه همه قرار گرفت.

زمانی که اسنیکرز برای اولین بار فروخته شد، بحث و جدل های زیادی را در مورد قیمتی که به فروش رسید به راه انداخت. در آن زمان بیشتر شکلات ها به قیمت 5 سنت فروخته می شدند؛ در حالی که اسنیکرزها به قیمت هر عدد 20 سنت عرضه شدند و این قیمت بسیار بالا بود. با گذشت زمان، ترکیبات شکلات اسنیکرز آنقدر محبوب شد که به اشکال مختلف به فروش رسید. مینی‌های اسنیکرز، شکلات تلخ اسنیکرز، ترکیب اسنیکرز و بستنی و حتی اسنیکرز های پروتئینی به مجموعه محصولات اسنیکرز اضافه شده بودند.

در سال ۱۹۸۴ اسنیکرز به عنوان میان وعده رسمی بازی های المپیک انتخاب شد. این امر قدمی جدید برای شکلات اسنیکرز در عرصه بین الملل بود. اسنیکرز همواره با تبلیغات خاص خود، تاثیر خوبی در بازار گذاشت و نام خود را در ذهن همه طرفدارانش حک کرد.

 

ترکیبات شکلات اسنیکرز

ترکیبات شکلات اسنیکرز

حال به بخش محبوب و مورد علاقه تمام طرفداران این شکلات، یعنی ترکیبات شکلات اسنیکرز می رسیم تا بررسی های لازم را برای دانستن این ترکیب منحصر به فرد داشته باشیم. در ترکیبات شکلات اسنیکرز، شکلات milkی استفاده می شود که خود آن مرکب است از شکر، کره کاکائو، شکلات، milk بدون چربی، لاکتوز، چربی milk، لسیتین سویا، طعم دهنده مصنوعی که درصد استفاده از هر کدام از این مواد تشکیل دهنده بسیار اهمیت دارد. در ادامه به شکلات milkی، بادام زمینی اضافه خواهد شد که طرفداران اسنیکرز، معمولا شیفته مزه آن هستند. پس از آن شربت ذرت، قند، روغن نخل، milk بدون چربی، لاکتوز، مقداری نمک، سفیده تخم مرغ و طعم دهنده مصنوعی اضافه می شود و ترکیب همه این مواد، اسنیکرز های جادویی و محبوب را می سازد. شاید ترکیبات شکلات اسنیکرز از نظر شما ساده باشد؛ اما استفاده درست از مواد ذکر شده بالا کمی سخت است تا مزه مطلوب و به یاد ماندنی اسنیکرز را بدهد.

 

ارزش غذایی اسنیکرز چقدر است؟

ارزش غذایی اسنیکرز چقدر است؟ اسنیکرز معمولا به عنوان میان وعده استفاده می شود و افرادی که عاشق شکلات هستند یا حتی افرادی که رژیم غذایی دارند و ورزشکاران از این شکلات استفاده می کنند‌. با این شرایط خوب است پس از آن که از ترکیبات شکلات اسنیکرز مطلع شدید، در مورد ارزش غذایی این شکلات نیز اطلاعاتی داشته باشید. ارزش غذایی این شکلات در هر ۲۷ گرم به شرح زیر است:

  1. کالری 280
  2. چربی کل 14 گرم 22 درصد
  3. چربی اشباع 5.2 گرم 26%
  4. چربی ترانس 0.3 گرم
  5. چربی اشباع نشده 1.7 گرم
  6. چربی تک غیراشباع 4.5 گرم
  7. کلسترول 7.4 میلی گرم 2٪
  8. سدیم 136 میلی گرم 6 درصد
  9. کربوهیدرات کل 35 گرم 12 درصد
  10. فیبر رژیمی 1.3 گرم 5٪
  11. شکر 29 گرم
  12. پروتئین 4.3 گرم
  13. ویتامین D 0mcg 0%
  14. کلسیم 53 میلی گرم 4 درصد
  15. آهن 0 میلی گرم 2%
  16. پتاسیم 184 میلی گرم 4 درصد
  17. کافئین 4.6 میلی گرم

طراحی و تبلیغات اسنیکرز

طراحی و تبلیغات اسنیکرز

همانند ترکیبات شکلات اسنیکرز، طراحی جلد آن نیز برای حدود ۴۰ سال است که تغییری نکرده است. این شکلات تقریباً همیشه در بسته بندی های صاف و نسبتاً ساده به رنگ قهوه ای فروخته می شود. این شکلات ها در بسته‌ بندی ‌های قهوه ‌ای با حروف آبی روی پس ‌زمینه سفید فروخته می‌شوند که اکثر مردم بلافاصله پس از دیدن، آن را تشخیص می دهند. این امر موجب شده که افراد پس از دیدن این محصول سریعا شکلات خود را بشناسند و انتخاب کنند.

اسنیکرز پس از دیدن استقبال از محصولاتش، انواع مختلفی از شکلات پرطرفدار اسنیکرز را عرضه کرد که بعضی از پر طرفدار ترین آن ها به شرح زیر اند:

    • محصولات بستنی اسنیکرز
    • اسنیکرز بادام
    • اسنیکرز براونی
    • شکلات پروتئینی اسنیکرز
    • اسنیکرز سفید

برخی از این محصولات فقط به صورت منطقه‌ای فروخته می‌شوند و طعم‌های اصلی رایج ‌تر، آن‌هایی هستند که هنگام رفتن به سینما یا جستجوی محصولات اسنیکرز در فروشگاه‌های حضوری یا آنلاین می توانید خریداری کنید.

اسنیکرز همیشه تیم تبلیغاتی قوی ای در پشت محصولات خود داشته است تا همواره تبلیغاتی به یاد ماندنی داشته باشد. از همان ابتدا تولید، کمپین های تبلیغاتی گسترده ای با شعار های ماندگار طراحی کرد که هر کدام در زمان خود بسیار پر بازدید بودند. یکی از تبلیغات اسنیکرز در این اواخر افرادی را نشان می ‌دهد که به شیوه‌ های مضحک رفتار می‌کنند و خودشان را دوست ندارند تا زمانی که اسنیکرز بخورند و توانایی‌ها و ظاهر عادی خود را از سر بگیرند. در این تبلیغات از بتی وایت و برخی افراد مشهور دیگر استفاده شده است و محبوبیت ماندگاری داشته اند. جدیدترین نسخه از این سبک شعار تبلیغاتی، نسخه 2020 است که از شعار “گیج شده اید؟ شاید شما فقط به یک اسنیکرز نیاز دارید “استفاده می کند.

1 دیدگاه در “ترکیبات شکلات اسنیکرز ، علت اصلی محبوبیت این شکلات

  1. 7729 گفت:

    خیلی جالب بود مرسی
    همیشه اسنیکرز بیارین، مدل های دیگه ی اسنیکرز را هم اگه وارد می شه بیارین خواهشا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *